Szukanie prawdziwej opinii

Dla ludzi wybierających się na pierwszą prawdziwie odległą wycieczkę zagraniczną bardzo ważne jest przede wszystkim to, by na miejscu panowała odpowiednia pogoda oraz warunki mieszkaniowe były zgodne z tymi zapowiedzianymi. Niemniej bardzo często przed wyjazdem do Brazylii czy nawet położonego dużo bliżej Egiptu można opierać się wyłącznie na opiniach osób pracujących w biurze podróży i ich katalogach. Tutaj jednak łatwo o fałsz i zakłamanie lub chociażby manipulację, ponieważ pracownik taki ma nadrzędny cel, którym jest sprzedanie odpowiedniej liczby ofert last minute, bez względu na koszty i zastosowane do tego celu środki. Dlatego nawet najlepsze biura podróży nierzadko mocno koloryzują prawdę na temat tego, jak jest na miejscu jednocześnie nie łamiąc żadnych zasad. Dlatego same zdjęcia brazylijskiej plaży i informacje z katalogu rzadko kiedy powinny być uznane za wystarczające przez klienta. Dzisiaj na szczęście mało kto podpisuje umowę o wycieczkę nawet last minute natychmiast na miejscu. Przeważnie dochodzi do takiej decyzji dopiero po jakimś czasie i coraz częściej czas ten spędzany jest w celu zapoznania się z opiniami innych ludzi. Od momentu powstania Internetu do dnia dzisiejszego stał się on przede wszystkim doskonałym narzędziem do wymiany opinii. Wpisując nazwę swojej wycieczki czy danego hotelu w Brazylii i łącząc to w wyszukiwarce z frazą zawierającą nazwę naszego biura podróży można znaleźć liczne i bezpośrednie odwołania do komentarzy i ocen innych ludzi, którzy najpewniej korzystali już z tej usługi a możliwe spędzali także wypoczynek w tym konkretnym hotelu. Oczywiście opinie mogą być skrajnie różne i nie można kierować się ani jedną czy dwiema losowo wybranymi – jeśli jednak liczba komentarzy negatywnych jest skumulowana i przysłania jakiekolwiek pozytywy, każdemu klientowi powinna zapalić się w głowie przysłowiowa czerwona lampka alarmowa. Coraz częściej mądrzy przedsiębiorcy budują nawet portale internetowe zaprojektowane tylko i wyłącznie do oceniania swoich wyjazdów zagranicznych. Jest tam baza zawierająca informacje na temat wielu różnych turnusów i hoteli oraz skomplikowana aplikacja do wstawiania ocen za każdy element obsługi na miejscu jak i przed wylotem.

Both comments and pings are currently closed.